PepsiCo
Cайт: www.pepsico.com
Кампанія PepsiCo радуе смачнымі прадуктамі спажыўцоў больш чым у 200 краінах свету. У 2014 годзе аб'ём продажаў PepsiCo склаў больш за 66 мільярдаў долараў ЗША дзякуючы збалансаванаму партфоліо, якое ўключае прадукцыю Frito-Lay (закускі), Gatorade (спартыўныя і функцыянальныя напоі), Pepsi-Cola (газаваныя і негазаванай напоі), Quaker (збожжавыя прадукты і кашы) і Tropicana (сокі). Кампанія выпускае шырокі асартымент смачных і карысных прадуктаў харчавання і напояў, уключаючы 22 брэнда, штогадовыя рознічныя продажы кожнага з якіх перавышаюць мільярд даляраў.
У аснове дзейнасці ляжыць прынцып «Адказна да мэты» - кампанія імкнецца дасягаць выдатных фінансавых вынікаў, забяспечваючы ўстойлівы рост кампаніі. На практыцы падыход «Адказна да мэты» азначае, што кампанія PepsiCo вырабляе шырокі асартымент прадуктаў харчавання і напояў, пры гэтым зніжае ўздзеянне на навакольнае асяроддзе і скарачае вытворчыя выдаткі за кошт інавацыйных рашэнняў, забяспечвае камфортныя ўмовы працы для сваіх супрацоўнікаў, а таксама паважае і падтрымлівае мясцовыя супольнасці тых краін, у якіх кампанія працуе, і інвестуе ў іх будучыню.
Дадатковая інфармацыя аб кампаніі - на сайце www.pepsico.com
Пра PepsiCo ў Расіі
Кампанія PepsiCo - найбуйнейшы ў Расіі вытворца прадуктаў харчавання і напояў*. У цэнтральным і рэгіянальных офісах кампаніі і на яе шматлікіх вытворчых прадпрыемствах працуе больш за 23 000 супрацоўнікаў. У 2011 годзе ў «сям'ю» PepsiCo ўвайшла заснаваная ў 1992 годукомпания «Вім-Біль-Дан», якая займала лідзіруючыя пазіцыі на рынку малочных прадуктаў і напояў у Расіі і СНД.
Сёння кампанія PepsiCo займае вядучыя пазіцыі ў сегментах газаваных, негазаваных і энергетычных напояў з гандлёвымі маркамі Pepsi®, 7 Up®, Mirinda®, Adrenaline Rush®, «Рускі дар», і інш., на рынку чыпсаў і снэкаў (Lay's®, Cheetos ®, «ХрусTeam»), у сегменце сокаў і нектараў («Я», «Фруктовы Сад», J7®, «Любімы» і інш.), на рынку малочнай прадукцыі («Домик в деревне», «Веселый молочник», «Чудо», BioMax®,« Имунеле»), і дзіцячага харчавання («Агуша» і «Здрайверы»), а таксама ў сегменце бутыляванай вады («Аква мінерале»,«Есентукі»,«Родники России»).
PepsiCo з'яўляецца найбуйнейшым у Расіі прамысловым перапрацоўшчыкам бульбы і адным з найбуйнейшых перапрацоўшчыкаў сырога малака. Кампанія інвесціруе значныя сродкі ў рэалізацыю праграм, накіраваных на павышэнне эфектыўнасці дзейнасці пастаўшчыкоў бульбы і малака, паляпшэнне якасці і забеспячэнне росту паставак сыравіны.
Дадатковая інфармацыя аб кампаніі - на сайце www.pepsico.ru
*Па дадзеных рэйтынгу найбуйнейшых кампаній па аб'ёме рэалізацыі прадукцыі рэйтынгавага агенцтва «Эксперт РА» «Эксперт 400» за 2014 год